Ubezpieczenie Assistance Pakiet Bardzo Pomocny w Banku Millenium

ubezpieczenie assistance

Chciałabym się podzielić się z Wami moją opinią o ubezpieczeniu, z którego korzystam w Banku Millenium, gdzie już od paru lat mam konto. Gdy po ślubie pojechałam uaktualnić dane, stare konto zmieniono mi na nowe Konto 360°, z korzystniejszymi warunkami. Dostałam do niego na 12 miesięcy darmowe ubezpieczenie - Pakiet Bardzo Pomocny, z którego zaczęłam korzystać dopiero pod koniec tego okresu próbnego. I postanowiłam kontynuować ubezpieczenie, bo bardzo mi się ono opłaciło. Wiem, że troszkę się rozpisałam, ale myślę, że warto przeczytać do końca lub od końca. :)


Pakiet Bardzo Pomocny - jak to działa?


Jest to assistance medyczny i domowy specjalnie dla posiadaczy Konta 360°. Szczegółowe warunki wyjaśnia regulamin ubezpieczenia, ale napiszę pokrótce, z czym Ubezpieczyciel nam pomoże. Gdy jesteśmy w potrzebie, dzwonimy do Centrum Alarmowego Europ Assistance, infolinia czynna 24/7, i zgłaszamy, co się stało. Następnie w ciągu godziny oddzwania koordynator i informuje, kiedy zostanie udzielona nam pomoc. Najczęściej trwa to krócej, zależy od rodzaju zgłoszenia. My korzystaliśmy z obu wariantów. Dwa razy wzywaliśmy poprzez assistance hydraulika - gdy cieknął nam kran w kuchni i gdy zepsuł się nagle junkers. Musieliśmy zakupić sprzęty, czyli w tych przypadkach nowy kran i junkers. Jednak kupił je hydraulik i zarówno za usługę wymiany i naprawy oraz przywiezienia sprzętu, zapłacił Ubezpieczyciel. Zaoszczędziliśmy co najmniej 300 zł. 


Trzy razy korzystaliśmy już też z assistance medycznego. Jak już wspominałam przy trzydniówce jechaliśmy z Zuzią do prywatnego lekarza. Wszystko w ramach ubezpieczenia. Dostałam rano konsultację telefoniczną z lekarzem, bo nie znaleziono lekarza w Opolu, który mógłby do mnie przyjechać. W końcu to było święto (15 sierpnia). A potem Centrum Alarmowe Europ Assistance oddzwoniło z informacją, że po południu przyjąłby nas prywatnie lekarz w drugiej części miasta. Chętnie skorzystaliśmy. Musieliśmy wyłożyć za wizytę, jednak przesłałam im potem listem rachunek i dostałam zwrot pieniążków na konto. W kwietniu wezwałam lekarza do siebie, bo nie mogłam się dostać do lekarza pierwszego kontaktu, a dopadł mnie ból gardła, który trwał już kilka dni. Nie było problemu. Jeszcze tego samego dnia przyjechał do mnie lekarz i na szczęście stwierdził, że mam zwykłe zapalenie gardła. Obeszło się bez antybiotyku i bez zarażenia Zuzi czy męża. Być może leczyłabym się sama, tym co miałam i co lekarz zalecił mi dalej używać, ale bałam się, co mnie złapało - nigdy nie miałam samego bólu gardła, zazwyczaj w przeziębieniu i góra 2-3 dni - i czy nie przekażę rodzinie. Na szczęście maja dobrą odporność. Gorzej, że dziś, po 3 dniach spokoju, ból wrócił... Potem przeziębienie trzymało przez 2 tygodnie. Rzadko już choruję, ale czasem człowiek musi przez coś przejść.


Wracając do tematu, szybko napiszę, w jakich sytuacjach na co możemy liczyć ze strony Ubezpieczyciela. Ważne, by pamiętać, że zawsze to my pokrywamy koszt zakupu leków, sprzętu i innych rzeczy. 



Assistance medyczny obejmuje:

  • nagłe zachorowanie
  • nieszczęśliwy wypadek.


Gdy zdarzy się nam lub naszemu dziecku choroba lub wypadek możemy liczyć nie tylko na wizytę lekarską. Niestety nie może na pomoc liczyć współmałżonek. Chyba, że jest współwłaścicielem konta, z którym jest powiązany Pakiet Bardzo Pomocny. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji lekarskiej, Centrum Alarmowe Europ Assistance wezwie pogotowie.


Pomoc w ramach assistance medycznego:

  • wizyta lekarska
  • wizyta pediatry do dziecka
  • wizyta pielęgniarki
  • dostawa leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego, jeśli takie przepisał lekarz wysłany przez Centrum Alarmowe 
  • dostawa podstawowych artykułów spożywczych, gdy chory nie może opuścić mieszkanie zgodnie z zaleceniem lekarza
  • transport medyczny do lekarza lub szpitala i z powrotem
  • korepetycje lub telefoniczne konsultacje z nauczycielem.


    A w przypadku hospitalizacji dłużej niż 5 dni:

    • pomoc domowa
    • opieka pielęgniarska po hospitalizacji
    • opieka nad osobami starszymi i niesamodzielnymi
    • opieka nad zwierzętami domowymi
    • pomoc psychologa
    • organizacja procesu rehabilitacyjnego.


    W ramach ubezpieczenia mamy też dostęp do:

    • Infolinii medycznej
    • Telefonicznej konsultacji lekarskiej
    • Drugiej opinii lekarskiej
    • Serwisu Tele-Maluch.

    Szczerze przyznam, że dopiero w dniu pisania tego postu na stary blog (w kwietniu) poznałam wszystkie możliwości, jakie daje mi ubezpieczenie assistance medyczny. Wcześniej nie zagłębiałam się tak daleko w regulamin. To, z czego dotąd skorzystałam, było dużą pomocą. Być może ktoś skorzysta jeszcze bardziej. Chociaż lepiej byłoby, gdyby nie zdarzyły się sytuacje, w których trzeba szukać pomocy, to dobrze, że w razie czego możemy liczyć na profesjonalne wsparcie.


    Assistance domowy obejmuje:

    • pomoc techniczną przy awariach sprzętu RTV, AGD i PC
    • kradzież z włamaniem
    • uszkodzenie zamków (w drzwiach, nie obejmuje okien)
    • zagubienie kluczy
    • zalanie mieszkania
    • pożar
    • inne zdarzenie losowe.


    W tym przypadku możemy liczyć na:

    • interwencję specjalisty (ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych)
    • pomoc sprzątającą
    • dozór, transport lub przechowanie naszych własności
    • zapewnienie hotelu dla ubezpieczonego i członków rodziny lub transport ubezpieczonego i członków rodziny do osoby wyznaczonej - w przypadku np. pożaru
    • interwencję specjalisty w zakresie napraw Sprzętu RTV/AGD
    • Interwencję specjalisty w zakresie napraw Sprzętu PC
    • naprawę urządzenia mobilnego
    • odzyskiwanie danych ze Sprzętu PC
    • zakup nowego Urządzenia mobilnego
    • infolinię IT. 

    Wczytując się w regulamin, żałuję, że nie byłam ubezpieczona 4 lata temu, gdy stary laptop wypadł mi z rąk i zepsuł się na amen. Straciłam wiele ważnych danych, bo nie stać mnie było na próbę odzyskania ich z dysku. Szacowano, że będzie to kosztować ok 1000 zł. Akurat tyle wynosi limit ubezpieczenia. Trzeba bowiem pamiętać, że wszystkie wymienione usługi - poza infoliniami - są limitowane kosztowo. Wszystko znajdziesz w regulaminie.


    Czy ubezpieczenie Pakiet Bardzo Pomocny się opłaca?


    Myślę, że odpowiedź nasuwa się sama, po przeczytaniu wcześniejszych akapitów - tak, opłaca się. Na dodatek kosztuje jedynie 4,99 zł/m-c po pierwszym darmowym roku. To mniej niż 60 zł rocznie! Jedynym minusem jest to, że można zgłosić max 7 zdarzeń w ciągu roku ubezpieczeniowego (nie jest tożsame z rokiem kalendarzowym, uzależnione jest bowiem od tego w jakim miesiącu przystąpiliśmy do ubezpieczenia), ale na dobrą sprawę trzeba by mieć naprawdę pecha i kiepskie zdrowie, by wyczerpać limit. Mi korzystamy 3-4 razy w roku jak na razie i oby nie było więcej konieczności. Naprawdę warto mieć konto 360° w Banku Millenium chociażby dla tego ubezpieczenia.


    Polecam Konto 360°


    Tutaj chciałabym polecić wspomniane konto, z którego korzystam od blisko dwóch lat (wcześniej było na innych, gorszych warunkach). Nie będę ukrywać, że za max 14 osób, które założą konto z mojego polecenia dostanę nagrodę, o ile spełnią oni warunki wskazane w regulaminie promocji.

    Kilka słów o koncie 360°:

    1. darmowe prowadzenie konta
    2. darmowa karta debetowa
    3. darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
    4. darmowe przelewy w złotówkach robione internetowo i mobilnie
    5. darmowe polecenia zapłaty, zlecenia stałe i przelewy na e-mail lub telefon
    6. możliwość dołączenia do ubezpieczenia Pakiet Bardzo Pomocny - pierwsze 12 miesięcy za darmo.

    Pierwsze trzy opcje są darmowe w przypadku otrzymywania minimum 1000 złotych wpływów zewnętrznych w miesiącu (nie musi to być wypłata z pracy, wystarczy dowolny przelew z innego rachunku niż nasz). Konieczne jest też wykonanie minimum 1 transakcji bezgotówkowej lub BLIK w miesiącu. Jest to błahostka. W innych bankach są limity, np. minimum 200 zł płatności kartą. Tutaj nieważna jest kwota, byleby była 1 transakcja. Ja bardzo często płacę kartą, więc nigdy nie miałam z tym problemu. Gdy nie miałam wpływów, robiliśmy przelew z konta męża i już. Korzystam też z wygodnej aplikacji mobilnej w telefonie, którą bardzo lubię, szczególnie, gdy na szybko chcę sprawdzić stan konta lub czy dostałam oczekiwany przelew. Przelewy też można nią robić, ale ja akurat preferuję robić je w komputerze. Naprawdę polecam! :)



    Jeśli nie masz konta w Banku Millenium, a zainteresowała Cię oferta, kliknij w ten link i załóż konto. Promocja rejestracji trwa do 31.07.2016

    Gdy założysz konto, sam też możesz je polecać dalej i zyskać nawet 1360 zł! 

    Tylko musisz się pospieszyć!

    Aby otrzymać wynagrodzenie za zarejestrowaną osobę z polecenia, musi ona dokonać do 31 sierpnia transakcje bezgotówkowe kartą debetową lub BLIKiem za minimum 360zł. Szczegóły na stronie banku.


    źródło zdjęcia: strona Banku Millenium
    Podziel się w Google Plus

    O autorce Anna Wojtyna

    Jestem Ania, mama, która uwielbia gotować, piec i jeść oraz blogować. Więcej o mnie znajdziesz na stronie "O mnie"

    0 komentarz(y) :

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w komentarzach. Czytam wszystkie komentarze i staram się odpowiadać na każdy z nich.
    Pozdrawiam i zapraszam do szukania innych inspirujących przepisów lub porad rodzicielskich!